ΒΙΒΛΙΟ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ - ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Φίλες, φίλοι,

Σας καλωσορίζουμε στο blog της ομάδας ΒΙΒΛΙΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ! Για πόσο μπορούμε να περιπλανηθούμε στον κόσμο του στοχασμού και της συνείδησης; Μέχρι πού αποδεχόμαστε το ελεύθερο πέταγμα της σκέψης; Κι όταν γυρίσουμε στο παρόν, στη λογική, στο «πρέπει», δεν θα πούμε ότι ήταν όνειρο, παράκρουση ή μέθη; Αυτό το ταξίδι της σκέψης στη μέθη και στο όνειρο ευελπιστεί να χαρίσει αυτή η ομάδα στον κάθε αναγνώστη. Να του δώσει φτερά για να ξεκινήσει το μαγικό σεργιάνι του σε έναν κόσμο απόλυτα αληθινό αλλά και τόσο ανεξερεύνητο, στον χώρο του βιβλίου που τόσο αγαπάμε. Και μαζί, να το στηρίξουμε με αγάπη, ήθος, ευγενικές προθέσεις, σκέψεις και πράξεις!

Γιούλη Τσακάλου

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

ΒΙΒΛΙΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ η άποψη της Λένας Παπανικολάου για το βιβλίο "ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ" Μαρία Στεφάνου - Εκδόσεις Silk

 

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ - Μαρία Στεφάνου

ΕΚΔΟΣΕΙΣ SILK

 

''ΠΡΟΣΕΧΕ, ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ''

 

Η Μαρία Στεφάνου επανέρχεται δυναμικά στο χώρο του βιβλίου με την υπέροχη ιστορία του Άρη και της Αμάντας. 

''ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ!'',

κυριαρχεί ένα αδάμαστο  πάθος που τρομάζει , ένα πάθος που παρασέρνει και σπάει κάθε όριο!

 

Η αινιγματική Αμάντα Βαλσάμη  και ο απλησίαστος Άρης Σμαραγδής  είναι δυο πανίσχυρες  προσωπικότητες με πολλές επαγγελματικές και προσωπικές επιτυχίες.

Το άδυτό τους είναι η καρδιά τους, κανείς δεν μπορεί να εισχωρήσει απροσκάλεστος!

Μια βίαιη σύγκρουση, ένα διεισδυτικό βλέμμα και το απροσδόκητο  πάθος που θα ξεσπάσει ανάμεσα τους ,θα  εξουδετερώσει κάθε αμυντικό σύστημα καρδιάς και μυαλού. 

Τα ''απόλυτα θέλω''  και οι λάθος χειρισμοί θα φέρουν καταστροφικά αποτελέσματα. 

Ανασφάλειες, παρεξηγήσεις, μυστικά και  εκβιασμοί  θα δημιουργήσουν  μεγαλύτερα ρήγματα στις μέχρι τώρα σκοτεινές καρδιές τους.

Έρωτας και εμμονές απέναντι σε πράξεις ανεπίτρεπτες.

Οι καρδιές  χτυπάνε φρενιασμένα!

Οι σκέψεις ανάβουν φωτιές!

Η παρουσία του ενός στη ζωή του άλλου, προκαλεί μεγάλη αναστάτωση! Αναστάτωση που επιβάλει και επιστρατεύει κάθε ικμάδα θέλησης .Αντιστέκονται σθεναρά προσπαθώντας να απομακρυνθούν από το φόβο κάθε πρωτόγνωρου συναισθήματος.

Ο πόλεμος των αισθήσεων ξεσπά!

Η ορμητική διεκδίκηση  μέσα από τις απελπισμένες και απεγνωσμένες κινήσεις  κλείνει κάθε διέξοδο ευτυχίας.

Ο εγωισμός και η περηφάνια δημιουργεί ασφυκτικές σιωπές.

Σιωπές που γεμίζουν από  βασανιστικά  θραύσματα σκέψεων και  ορμούν να σπάσουν κάθε φράγμα.  Οι ήρωες πασχίζουν να ελέγξουν το ακυβέρνητο  πάθος που βομβαρδίζει με αλλεπάλληλα κύματα τις αισθήσεις τους. Αυτό το  ξένο και ανεπιθύμητο συναίσθημα  τούς κάνει παράξενα ανήσυχους, παράφορα ευερέθιστους, ασυγκράτητα ανταγωνιστικούς! Ο φτερωτός Θεός  έχει εισβάλει για τα καλά  στον  πολιτισμένο και τακτοποιημένο  κόσμο τους! Οι πανύψηλοι προστατευτικοί τοίχοι που οι ίδιοι με τόση φροντίδα έχουν ανορθώσει γύρω τους  καταρρέουν.

Συνειδητοποιούν πως όλα αυτά που μέχρι σήμερα  πίστευαν πως τους έκαναν ευτυχισμένους, δεν είναι πια τα θέλω τους.

Τα συναισθήματα αλλάζουν μορφή και αρχίζει η διεκδίκηση, πάλι με λάθος προσέγγιση φέρνοντας την τελειωτική ρήξη.

Λόγια που πληγώνουν , λόγια που κομματιάζουν! 

«Είσαι ανίκανος να αγαπήσεις .Η καρδιά σου είναι σκοτεινή, μαύρη σαν αυτή που μου χάρισες». Έφερα τα χέρια μου στο λαιμό μου, άνοιξα το κολιέ και του το πέταξα ενώ εκείνος με κοιτούσε αποσβολωμένος.

«Έχεις δίκιο είμαι ένας εγωιστής με μαύρη καρδιά, αλλά εσύ δεν είσαι καλύτερη. Δεν έχεις μάθει να συγχωρείς»

Έφτασα μέχρι την πόρτα και κοντοστάθηκα.

Γύρισα το πρόσωπο μου και τον είδα να με κοιτάζει ανέκφραστος.

«Μακάρι να μη σε είχα γνωρίσει ποτέ», ευχήθηκα με μένος και ύστερα άνοιξα την πόρτα και εξαφανίστηκα.

Απελπισία, μεταμέλεια, προσμονή, παράδοση.

Η αγάπη πονάει  ψέλλισα, «Με κάνει να πονάω, να υποφέρω που δεν μπορείς να ακούσεις και να μάθεις πόσο σ' αγαπώ, το πόσο έχω μετανιώσει για όλα. Έχω συγχωρέσει εσένα, αλλά δεν μπορώ να συγχωρέσω τον εαυτό μου»

Οι προστατευτικές ασπίδες σπάνε ,  γίνονται θρύψαλα και  ο ήχος που ακούγεται είναι ανατριχιαστικός!

«Θέλω πίσω την καρδιά μου  γιατί είναι εκεί μέσα φυλακισμένη μαζί με τη δική σου».

Άρης και Αμάντα!

Ο  παράφορος έρωτας  τους καλπάζει ξέφρενα και η συναισθηματική φόρτιση φτάνει στα ύψη!

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ!

Άγρια έφοδος  στροβιλίζει  τις αισθήσεις,  μεθάει και εξουδετερώνει κάθε απόπειρα λογικής !

Άλλωστε στον κεραυνοβόλο έρωτα δεν υπάρχει  χώρος για καμιά λογική! 

Το λάτρεψα!

Αν είστε του αισθηματικού,

ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ!

LOVE BOOKS-LOVE READ 

Σημείωση:

Άρης και Αμάντα η σκοτεινή καρδιά τους με μάγεψε από την πρώτη στιγμή,

που είχα την τύχη να διαβάσω την ιστορία τους σε ηλεκτρονική μορφή. Παρά τις κάποιες παραλήψεις καταστάσεων και συναισθημάτων εισχώρησε βαθιά στη ψυχή μου. Φανταστείτε λοιπόν την χαρά μου (βιβλία που αγαπώ τα θέλω έντυπα) όταν έμαθα ότι θα εκδοθεί από τις εκδόσεις Silk!

Οι αλλαγές και οι προσθήκες που έκανε η Μαρία είναι αρκετές και σημαντικές! Κούμπωσαν αριστοτεχνικά στο κείμενο και του έδωσαν ακόμη μεγαλύτερη ένταση, αφόρητη θα έλεγα, η συγγραφέας χωρίς να χαλάσει κάτι από την δυναμική του κειμένου, κατάφερε μ' ένα τρόπο μαγικό να δώσει και το ανάλογο βάθος στους ήρωες της ιστορίας, έτσι ώστε να τους δικαιολογήσουμε και να γίνουμε ένα κομμάτι με την ιστορία τους .

Με άλλα λόγια η έντυπη μορφή της ιστορίας ξεπέρασε ΚΑΘΕ, μα ΚΑΘΕ προσδοκία μου!

Η ιστορία του Άρη και της Αμάντας κατατάσσεται πλέον στις πιο αγαπημένες μου ιστορίες, ever!

Λένα Παπανικολάου

ΒΙΒΛΙΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Περισσότερα για το βιβλίο εδώ

 

ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΦΟΦΥΛΛΟ:


Αμάντα
Υπάρχει ένα μυστικό… Ένα μυστικό που δεν πρέπει να το μάθει κανένας, γιατί είναι ικανό να με καταστρέψει.
Και νόμιζα πως είχα καλύψει τα ίχνη μου, πως δεν κινδύνευα. Αλλά έκανα λάθος. Ο Άρης Σμαραγδής ξέρει. Και μ’ εκβιάζει. Το χρησιμοποιεί για να κερδίσει αυτό που θέλει. Εμένα, στο κρεβάτι του. Αλλά δεν πρόκειται να υποκύψω, όποιο κι αν είναι το τίμημα. Μου είναι όμως τόσο δύσκολο να αγνοήσω αυτή την απόκοσμη έλξη που νιώθω γι’ αυτόν τον άνθρωπο. Και γίνεται όλο και πιο δύσκολο ν’ αντισταθώ, να ελέγξω τα συναισθήματά μου, να κατευνάσω τους ξέφρενους χτύπους της καρδιάς μου και να μην αναρωτιέμαι για το αν εκείνος έχει στ’ αλήθεια καρδιά.


Άρης
Χρήματα, εξουσία, γυναίκες. Μ’ αυτή τη σειρά… ή και αντίστροφα. Όμως όλα απαραίτητα για έναν άντρα –και, αναμφίβολα, εύκολη υπόθεση για μένα.

Η Αμάντα Βαλσάμη όμως είναι μια άλλη ιστορία, μια αληθινή πρόκληση. Ήθελα τόσο πολύ να την ανταγωνιστώ, ν’ αναμετρηθώ μαζί της και, κυρίως, να την υποτάξω. Να τη ρίξω στο κρεβάτι μου και να την κάνω ολοκληρωτικά δική μου. Όμως εκείνη αντιστέκεται κι εγώ δεν έχω σκοπό να κάνω πίσω, καθώς έχω μάθει να παίρνω πάντα αυτό που θέλω, με θεμιτά και αθέμιτα μέσα… Ίσως επειδή είμαι στ’ αλήθεια κακός. Ίσως επειδή υπάρχει ένα μεγάλο κενό στο στήθος μου, εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει και να χτυπά η καρδιά μου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου